.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سومین سمینار فصلی روسای شعب و دوایر مدیریت شعب بانک مسکن مازندران برگزار شد

سومین همایش بررسی عملکرد شعب مدیریت مازندران در سال 93با تبیین سیاست های کاری و ارائه نقطه نظرات مدیر عامل و اعضا محترم هیئت مدیره بانک با حضور مدیر شعب استان، معاونین مدیریت ، روسای شعب ، روسای دوایر ستادی و کارشناسان مدیریت در سالن همایش امام خامنه ای مدیریت برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز؛ مدیر شعب استان در ایتدای این همایش طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه کارکنان به تشریح عملکرد موفق مدیریت در 7ماه ونیم سپری شده از سال 93پرداخت وخاطر نشان کرد:م دیریت مازندران توانست با برنامه ریزی و همت همه جانبه کارکنان صف وستاد وبا عزم وکوشش جمعی در بخش جذب منابع با احتساب جاری بادولتی و بدون دولتی با رشد 7/39درصدی از رتبه سیزدهم ابتدای سال به رتبه اول در بین مدیریتهای شعب سراسر کشور ارتقا پیدا کند و همچنین در مجموع ارزیابی عملکرد مدیریتها که با حضور مدیر عامل و اعضا محترم هیئت مدیره بانک صورت پذیرفت مدیریت مازندران توانست رتبه اول را دربین مدیریتهای هم درجه کسب نماید.

مهدي بلوچی در ادامه ضمن تبریک به کلیه کارکنان استان در خصوص کسب توفیقات در بخش جذب منابع وافزایش مانده منابع مدیریت به مرز 12هزار میلیارد ریال به بیان آمار مقایسه ای شعب پرداخت و افزود: 100درصداز شعب استان دارای رشد مثبت منابع بوده و 31شعبه هدف یکساله ابلاغی را محقق نمودندو این خود باعث شده تا17درصد از کل منابع جذب شده درشبکه بانکی استان توسط بانک مسکن صورت پذیرد که ارتقاء یک پله ای بانک مسکن را دربین بانکهای عضو کمسیون هماهنگی بانکهای استان شامل شد.


وی با اشاره به تحقق 1510درصدی جذب منابع در پایان طرح عیدانه افزود:با عنایت به اهداف ابلاغ شده جذب منابع در طرح عیدانه مدیریت مازندران توانست با تحقق 1510درصدی هدف جذب منابع ،رتبه اول را دربین مدیریتهای شعب سراسر کشور کسب نماید که این نتیجه تلاش وهمت کلیه کارکنان در صف و ستاد بوده است .

مدیر شعب استان در ادامه با تاکید بر ترکیب سپرده ها و جذب منابع ارزان قیمت و ترجیحاً کم هزینه افزود:مدیریت مازندران توانست با همت همه جانبه کارکنان وبا 51شعبه درسطح استان، معادل 178شعبه بانکهای ملی،تجارت وپست بانک استان و همچنین معادل 3مدیریت هم درجه دربین مدیریتهای شعب سراسر کشور جذب منابع نماید که این نشان از تلاش و پشتکار و همراهی کارکنان صف وستاد با برنامه های بانک دارد.

 وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه دوم کاهش مطالبات در بین مدیریتهای شعب سراسر کشور عملکرد مدیریت را دراین زمینه مطلوب دانست و خاطر نشان کرد:تلاش وافر وپیگیری مستمردراین حوزه نشان از برنامه ریزی وهماهنگی منسجم دارد که نتایج کسب شده دلیلی براین ادعاست.

 بلوچی در پایان با اشاره به پرداخت پاداش برمبنای نحوه عملکرد و میزان تحقق اهداف یاد آور شد:مدیریت توانست در سال 93 همچون سال گذشته با پرداخت پاداش متناسب با عملکرد در حوزه جذب منابع به صورت انفرادی و شعبه ای گوشه ای از زحمات همکاران فعال در این عرصه را جبران نماید و امیدواریم در پرتو عنایات حضرت باریتعالی با پشتیبانی و حمایت ستاد وعزم واراده و تلاش همکاران صف،اهداف شعب ودرنهایت اهداف مدیریت را در استان محقق نماییم .

 در ادامه سمینار معاون اجرائی مدیریت در بخشی از سخنان خود با اشاره به بر نامه های مدیریت در 7ماه ونیم گذشته وبرگزاری جلسات متعدد در خصوص تبیین سیاستها در حوزه وصول مطالبات خاطر نشان کرد: در بخش مطالبات معوق دارای کمترین رشد دربین مدیریتهای شعب سراسر کشور بوده که تاپایان مهرماه سال جاری رشد منفی داشته و درحال حاضر از لحاظ کاهش مطالبات معوق رتبه دوم را در کشور دارا هستیم.

  تقوی در ادامه افزود :در بحث عقود مبادله ای 26شعبه مدیریت دارای روند رشد کاهشی بوده که با کاهش 5درصدی دراین بخش نسبت به ابتدای سال با رقمی بالغ بر22میلیارد ریال توانستیم رتبه دوم را در بخش کاهش مطالبات عقود مبادله ای کسب نماییم.


معاون اجرایی مدیریت با اشاره به کسب رتبه دوم در وصول نقدی مطالبات طرح مهر و رتبه اول در وصول مطالبات روستایی در بین مدیریتها ادامه داد:تلاش مجدانه و پیگیری مستمر همکاران در قالب تیمهای کاری در صف و ستاد و استفاده از ابزارهای وصول مطالبات و همچنین مذاکره با مسولین استانی راه وشهرسازی و بنیاد مسکن از دلایل موفقیت این امر بوده و جهت ادامه روند و انجام بهتر امور بااستفاده از نظرات جمعی و مشارکت کلیه همکاران میتوانیم اهداف بانک در حوزه وصول مطالبات را محقق سازیم.

 در بخش دیگری از سمینار، ذبیحی معاون مالی و فناوری مدیریت ،آماری از اهداف تعیین شده جذب منابع،بانکداری الکترونیک واقدامات انجام شده شعب در این خصوصارائه نمود .

                         
 معاون مالی وفناوری مدیریت با قدردانی از تلاش همکاران در تحقق اهداف بانکداری الکترونیک عنوان نمود:با تلاش مستمر کلیه همکاران، مدیریت مازندران توانست رتبه اول را دربخش متوسط مبلغ تراکنش پایانه های فروشگاهی کسب نموده و دربخش متوسط مانده کارت 129درصد اهداف ابلاغی را محقق نماید.


 شایان ذکر است در این همایش از شعب موفق در زمینه جذب منابع ، وصول مطالبات وبانکداری الکترونیک و همچنین نفرات برتر مسابقه پیامکی هفته بانکداری و نفرات برتر مسابقه دو ومیدانی هفته دفاع مقدس تقدیر بعمل آمد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.